02 September 2012

Ibarat Cinta Lama Bersua Kembali

Assalamualaikum,


Dah lama tak berusik ini blog. Bukan apa bila dah ada cinta baru, blog agak terpinggir. Mungkin dah kurang mengadap laptop, tu yang blog pun terabai.

Seperti entri sebelum ni yang dipos pada bulan Jun, aku ada S3. Jadi banyaklah masa habis kat laman sosial dalam handphone je.

Nak menaip panjang - panjang  guna handphone memang tak best. Banyak typo (typing error). Sedangkan guna keyboard pun ada typing error, inikan pulak guna handphone. Dahlah jari besor - besor.

Puasa dah lepas, raya pun dah lepas. Tak banyaklah peristiwa yang berlaku kat aku. Mungkin yang terbaru pun, aku dah menyewa sendiri dengan adik aku. Jadi, keluarga aku selalu turun KL, lepak, makan - makan dan tidur kat rumah aku. Selesalah sikit. Kalau tak mesti sewa kat hotel. Duit lagi.

Apa lagi nak bebel.....errmm....sekarang aku dah makin kerap memasak. Tak macam dulu, asyik makan kat kedai je. Sebab dah ada peti sejuk, sesuka anak tekaklah nak memasak. Mungkin aku akan kongsi resepi pulak lepas ni, mana tahu kan?. Tapi taknaklah tukar jadi blog memasak. Lain cerita nanti.

Lupa nak kongsi pengalaman pakai S3 dari kaca mata aku. Takpelah, dah basi pun. Galaxy Note 2 pun dah keluar. Taknaklah tukar. Aku suka yang sedang - sedang saja, yang penting dia setia....ewah.. ternyanyi lak.

Ok lah, cukup setakat ni. Semangat berblog dah datang balik. Cinta lama dah berputik kembali. Tapi kalau entri jarang - jarang harap maafkanlah...



1 comment: