19 May 2012

Dah Tak Berminat Berblog???

Tiba - tiba perasaan minat berblog semakin kabur dan pudar dari hari ke sehari. Nak kata tiada masa, ye jugak. Nak kata malas, pun ye jugak.

Tiada cerita yang menarik pun ye jugak. Sebab hampir sebulan blog tak berupdate. Kalau ikutkan ada je cerita, bukannya tiada langsung.


Macam perpindahan lokasi meja pejabat aku ke tempat lain, gara - gara pembesaran bilik latihan yang menyebabkan kami, seramai lapan orang terpaksa pindah dari tempat sedia ada. Sangat meletihkan dan menyusahkan. Alasannya pilihanraya dah tak lama dan memerlukan satu bilik gerakan dengan segera.

Jadi nak tak nak, pindah jelah. Nak pindah tu makan masa hampir dua minggu. Selama tulah, aku yang tak pernah buat kerja berat, sakit - sakit badan dan demam. Huh!!!

Cerita lain, baru - baru ni ada Pesta Buku Antarabangsa di PWTC. Pesta yang paling aku tunggu - tunggu. Tak  kisah berhabis dua, tiga ratus semata - mata untuk buku. Borong habis buku - buku kat situ. Kalau ada seribu ringgit extra dalam tangan, memang sah - sah habis.

Cerita lain, menghabiskan masa dengan aktiviti makan - makan, di Dapur Sarawak. Best. Gambar tak de la pulak. Nanti kalau pergi lagi, tangkap gambar je.


Cerita lain lagi, biasa je. Hidup seorang bujang. Makan, tidur, membuang dan sewaktu dengannya. Dan jugak kena habiskan kerja yang terbengkalai akibat perpindahan meja. Yang tu je....so lame!!!....

Apapun, Insyaallah, ada cerita kita kongsi. Selalunya aku kongsi benda yang aku rasa nak kongsi je. ;p