28 April 2012

Lagi Pasal Bersih 3.0...

Aku masih lagi ada di pejabat. Mungkin sampai ke tengah malam. Kalau nak diikutkan, aku masih lagi kena standby. Mana tahu, ada kecemasan.

Keadaan keseluruhan Dataran Merdeka.

Sambil - sambil duduk kat ofis, tinjau keadaan Bersih 3.0 dari tingkap pejabat je. Tak berminat nak cerita lebih  -lebih sebab ada banyak lagi sumber dan berita boleh dapat. Macam Facebook PDRM. Kat situ lagi banyak gambar.

Aku hanya kongsi dari pandangan aku je.

Layan lagi gambar....;p



Jumlah orang ramai yang makin bertambah.

Orang ramai yang menuju ke Masjid Jamek dari Masjid Negara.

Keadaan di Masjid Jamek sebelum rempuhan.

Polis melepaskan gas pemedih mata selepas rempuhan.

Lagi gas pemedih mata.

Orang ramai beralih ke Lebuh Pasar. Dan benteng dialihkan.

Polis menyembur air untuk menyuraikan keaadaan.

Boleh tengok warna air yang coklat. Tak tahu air apa...

Antara yang ditahan di belakang Dataran Merdeka.

p/s: kalau ikut keadaan sekarang dah makin reda. Tak tahulah nanti sebab diorang nak guna dataran dari pukul 4 petang hingga 6 petang.


No comments:

Post a Comment