28 April 2012

Kerja Pada Hari Bersih 3.0!!!

Jadi dah bermula perhimpunan Bersih 3.0. Dan aku bekerja pada hari ni. Sambil - sambil kerja update blog. Tahun lepas aku kena standby jugak. Tapi pada hari kejadian aku tak terlibat.

Suasana tenang sebelum Bersih 3.0
Tahun ni, aku terlibat. Dari tingkap pejabat aku dapatlah tengok kawasan Dataran Merdeka. Dan aku dapat tengok dan tangkap gambar serba sedikit dari kedua - dua simpang Dataran tu. Jadi layan je lah gambar - gambar dulu.

Dah kelihatan orang ramai berhimpun di Lebuh Pasar.

Trak polis dan FRU bergerak keluar dari Bukit Aman.

Semakin ramai berhimpun di kawasan Masjid Jamek.

Trak FRU bergerak masuk ke tapak berhimpun.

Dah ramai berkumpul.

Ada Paragliding memantau dari atas. Masa ni orang pakat bersorak.
Dah macam pertunjukkan lak.

Paragliding PDRM.

p/s: gambar semua dari tingkap pejabat aku. Nanti update lagi gambar terkini.

No comments:

Post a Comment