19 March 2012

Mood Hari Isnin...

Selalunya hari Isnin, hari yang agak "slow". Al maklumlah, 2 hari cuti. Orang putih cakap "Monday Blues". Tambahan pulak, cuti sekolah baru je lepas.

Kepada Ibu bapa, memang rasa malas. Apatah lagi, anak - anak. Orang Kedah cakap, "mandom" je mukanya.

Nak menceriakan pagi Isnin, aku kongsikan jadual gaji SSM yang diumumkan oleh PM baru - baru ni.


Khas untuk semua penjawat awam. Bila tengok jadual ni, mesti muka ada senyum. Masing - masing mesti dah keluarkan kalkulator nak kira gaji masing - masing, kan?

Jadual diatas hanya untuk tahun ke lapan je. Kalau ada yang ambik exam PTK, kiraannya lain pulak. Itu kena tunggu gaji bulan Mac atau bulan April ni. Sama - samalah kita tunggu....;p

p/s: aku pun tak sabar ni....hehehe

No comments:

Post a Comment