29 January 2012

Hujung Bulan Borong Buku

Hari ada kelas kat Shah Alam dan kebetulan pula ada Karnival Karangkraf kat HQ Karangkraf Shah Alam. Apalagi lepas kelas bercadang nak singgah.

Aku keluar rumah awal pagi lepas subuh. Dalam perjalanan ke kelas tu, dah nampak khemah - khemah kat Karangkraf tu.
Buku jual longgok je...RM3 ada, RM5 pun ada..

Sebenarnya karnival ni berlangsung dari 26/1/2012 hingga 29/1/2012. Jadi kiranya, hari terakhirlah aku pergi. Sangat ramai orang kat sana. Mestilah ramai orang kan, takkan haiwan lak ramai. Back to story, masing - masing pengunjung memborong buku.

Aku pun tak terkecuali. Habislah jugak dalam seratus lebih. Terkedu aku sekejap. Tapi, aku memang jenis suka memborong buku. Setakat seratus, dua ratus habis untuk buku, biasa bagi aku.

Sekarang ni pun, aku tak tahu nak letak kat mana buku aku yang banyak - banyak tu. Ada setengah aku dah bawa balik kampung.

Jadi, korang layan je gambar yang sempat aku ambik ni....;p


Ramainya...p

Menuju ke booth buku.

Guna helmet je isi buku, bakul dah habis...hihihi


No comments:

Post a Comment