28 January 2012

Blog Setahun Durian!!?!?

Selamat Hari Kejadian kepada blog aku ni. Baru perasan, hari ni genap setahun durian blog aku ni. Kenapa setahun durian bukan setahun jagung?

Jagung kalau nak boleh dimakan, beberapa bulan je dah cukup. Durian nak boleh makan, bertahun jugak. Jadi bolehlah diibaratkan blog aku ni tak cukup masak dan matang.

Setahun baru usianya, tak boleh nak diharap apa - apa lagi. Bila dah masuk bertahun, mungkinlah ada sesuatu. Lagipun blog ni jarang berupdate. Update bila terasa nak menulis.

Setahun baru ada beberapa follower, boleh tahan bagi aku. Mungkin orang lain dah beribu setahun. Aku pun bukan jenis gila follower. Berharap pada apa yang ada. *dalam hati mau jugak beribu follower..hehehe*

Ucapan:
Semoga Tahun Ni.....Rajin - rajin update blog.....hehehe


Selamat Ulangtahun Yang Pertama....Huuraaayyy




No comments:

Post a Comment