03 January 2012

Bermula Baru.....Sakit Tekak!!!

Hari ni dah bermula kerja untuk tahun baru. Segala kerja yang tertunggak dibawa ke tahun ni. Biasa la kan. Kerja macam aku ni bukan boleh habis. Selagi ada jenayah, selagi tu tak habis.


Statistik jenayah pun meningkat tahun 2011 berbanding tahun 2010. Tak hairanlah kalau dalam berita cerita pasal jenayah je. Aku pun naik muak jugak.

Naik kerja rasa sakit tekak. Mula pagi tadilah ni, bangun tidur terus suara jadi rock. Nasib lepas mandi, suara dah ok balik. Penangan air sejuk pagi - pagi kot.


Lepas ni kena cari penawar sakit tekak. Ok jugak kalau melantak rambutan, tak pun aiskrim ke. Layan jugak kalau paksa makan makanan pantang untuk sakit tekak.

Lepas tu baru minum air asam jawa. Buatan sendiri baru layan dari beli kat kedai. Kat kedai dah ada bahan pengawet. Tak sedap.

Kena kurangkan bercakap, kalau gini. Tak tahan sakit tekak ni.

No comments:

Post a Comment