25 December 2011

Nyahtoksin

Macam dah lama tak update. Bukan apa, sekarang tengah jalani proses detoksifikasi. Jadi adalah kesan sampingan yang aku terima.

Almaklumlah, badan lama pakai, segala jenis toksik dah bersarang dalam badan. Aku pun bercadang nak nyahtoksik segala yang ada. Memang badan kita dah ada proses nyahtoksik secara semulajadi. Tapi kadang kala proses ni perlukan bantuan juga.


Jadi aku menggunakan produk Juvanex melalui Program Nyahtoksin 7 Hari. Produk yang ramai selebriti dah cuba dan berkesan. Ini mungkin promosi percuma. Tak ada bayaran apa - apapun diterima.

Kita mulakan dengan harga. Harga asal RM160, tapi aku dapat dengan harga promosi RM120. Kalau ikutkan banyak je produk detok yang lain, tapi aku berminat nak cuba jenama Juvanex ni.

Aku baru guna dua hari, jadi belum nampak perubahan ketara, cuma kesan sampingan seperti sakit kepala, loya - loya, kerap kencing dan kerap letih dan mengantuk.


Tapi itu untuk tiga hari pertama. Hari - hari seterusnya mungkin kembali normal sikit demi sedikit. Selain dari produk Juvanex yang diambil sebagai minuman perisa oren. Kena jaga pemakanan juga. Ada disertakan sekali pelan pemakanan. Ikut je pelan tu, Insyaallah menjadi.

Kalau berminat sila layari laman web dan Facebook Juvanex.

No comments:

Post a Comment