29 November 2011

Kembali Semula!!!

Alhamdulilah, segala urusan yang perlu dilakukan selesai sudah. Walau serba kekurangan, alhamdulilah segalanya berjalan lancar.

Selamat pulang..;p

Ke mana aku menghilang, akan terungkai sudah.
Sebetulnya aku bercuti merangkap sabagai ahli rombongan pengantin lelaki yakni sahabat baikku. Selamat sudah majlisnya. Serba ringkas, serba sederhana. Tak perlu hebat - hebat. Ikut saja sunnah Rasulullah s.a.w. Besederhana dalam segala hal.

Sambil - sambil ikut rombongan pengantin, sambil kita bercuti. Aku memang tak pernah jejakkan kaki ke negeri di bawah bayu ni. Satu - satunya negeri di Malaysia yang belum sampai. Jadi sekarang bolehlah aku katakan bahawa seluruh negeri di Malaysia telah aku jejakkan kaki. Lepas ni, peluang untuk merasai suasana baru pula. Kan?

Alkisahnya, line internet pun baru dapat di Semenanjung. Kalau masa bercuti memmang tak sempat nak online. Pagi - pagi dah keluar, malam baru balik. Dah penat. Tak sempat online.

Balik ke ibu kota, kehidupan kembali seperti biasa. Layanlah dulu 2,3 keping gambar sebelum cerita penuh trip ke Sabah akan aku ceritakan selepas ni. Adios....wassalam

Meredah awan

Sayup - sayup Gunung Kinabalu

Makan - makan seafood. Siapa pernah
sampai tahulah dimana...

p/s: Salam Maal Hijrah aku ucapkan kepada semua Umat Islam.....

No comments:

Post a Comment