02 November 2011

Kaki Game

Seperti yang semua sedia maklum,*macam ramai je baca blog aku*. Aku seorang kaki game yang moderate. Bukan yang hardcore. Maksudnya bukan terlampau gila game sampai nak kumpul mainan atau poster game.



Jenis game yang selalu aku main selalunya jenis RPG. Bagi yang tak tahu RPG tu apa, RPG adalah akronim untuk Role Playing Game.

RPG adalah game dimana pemain mengambil segala peranan termasuk tindak tanduk karakter di dalam game. Itu ikut kefahaman aku. Jenis RPG ada banyak, yang aku tak pasti ada berapa.

Dalam banyak - banyak game untuk 2011, aku nantikan game - game:





Game - game ni je yang aku tunggu sebab dah main dari yang pertama lagi. Tak kisah sangat kalau berhabis duit untuk benda ni. Untuk isi masa lapang je pun.

Kalau korang kata aku macam budak - budak, tak kisah. Lagipun gila game lagi bagus dari gila perempuan...:p

No comments:

Post a Comment