28 October 2011

Kategori Mana??

Assalamualaikum. Sempena hari baik dan juga bulan baik. Hari ni 1 Zulhijjah 1432. Sekali lagi kita berada di dalam bulan Zulhijjah. Bulan yang ramai umat Islam sedang berkumpul sekarang di Tanah Suci Mekah.

Alhamdulilah, nenek aku dah pergi tahun lepas. Rasa ralat sikit sebab tak sama - sama hantar dia pergi haji. Alhamdulilah selamat pergi dan selamat sampai. Ada juga ole - ole untuk cucu dia yang degil ni..;p


Aku nak pergi belum ada rezeki lagi. Sekarang paling kurang kena ada RM10 ribu kalau nak pergi haji, untuk seorang belum berdua lagi. Insyaallah ada rezeki aku nak pergi dengan ibu bapa aku. Menabung sikit - sikit.

Bukan pasal haji yang aku nak cerita tapi pasal jenis status dan note yang dipos di FB. Jom kita tengok:-


Kalau pos status yang berkaitan Islam, ada tak yang akan beranggapan,

"Macam bagus, dia pun tak betul"

Well, itu hak masing - masing. Tak salah nak berkongsi kan?. Lebih elok dari kita tayang dan pos status pasal kita buat dosa.....;p

No comments:

Post a Comment