29 October 2011

Blog Rosak!!

Semalaman aku pening kepala disebabkan blog aku. Memandangkan aku ni buta pasal coding HTML. Macam - macam jadilah kat blog aku semalam.


Hari ni terpaksa pakai "default theme" dari blogger. Ini semua angkara nak upload header baru lah ni. Tak menjadi. Header tu jadi tunggang langgang. Dan tak menepati saiz pada header blog.

Kalau nak diikutkan, aku dah buat semua yang disuruh. Dah habis google dah. Mungkin disebabkan dashboard yang baru, tu yang coding HTML lari habis.

Jadi kalau ada siapa - siapa yang boleh bantu. Sangat - sangat dihargai. Aku tolong promote blog dia nanti. (Kalau rajin..thihihihi).

Tapi takpelah, default theme ni pun dah ok dah. Janji orang baca isi blog. Nak makeup blog memang tak pandai.


p/s: kadang - kadang jeles gak dengan blog yang kemas dan seronok nak di baca...huhuhu

2 comments:

  1. hi..sy pun mengalami mcm blog awak..rosak habis blog sy..xdpt buka..after sy baca post awak ne sy try lah guna basic template..syukur lah..dah dapat buka..hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkinlah kalau ada error atau coding salah pd template blog, kena revert balik pakai basic template.....

      Delete