29 October 2011

Berjaya Akhirnya!!!

Bukan pasal bola Terengganu lawan Negeri Sembilan. Bola tu tak habis lagi. Tapi ni pasal header aku. Akhirnya blog aku dah ada header baru, selepas 10 bulan berblog.

Header ni aku buat sendiri. Almaklumlah, nak suruh member aku, dia bercuti sekarang. Buat sendiri jelah. Baru semangat sikit nak berblog.

Walaupun huduh sikit. Tapi usaha sendiri, berbaloi jugak. Kalau sebelum ni, tak ada header sekejap disebabkan masalah coding HTML. Akhirnya berjaya juga. Senang je rupanya nak adjust header ni. Aku yang bengong sikit.

Gambar tu gambar semasa berjalan - jalan buang duit. Aku suka gambar ni. Ada feel merenung masa depan. Lain kali gambar lain pulak.

Walaubagaimanapun, terimalah header baru aku ni untuk beberapa bulan akan datang. Sekian......


5 comments:

  1. @asyikin: tq, dh betulkan...sbb td tgk kt laptop mcm center dh...;p

    ReplyDelete
  2. safwan,nanti saya pun nak try buat.dah byk kali cuba tapi gagal aje...huhuhu

    ReplyDelete
  3. @queenpink: Tq....;p
    @yenny: try la, sy pn blaja melalui internet je...try2,jd plak...;p

    ReplyDelete