07 September 2011

Undangan Open House

Memandangkan minggu ni, minggu pertama setelah bercuti beraya di kampung. Jadi kebanyakkan warga kota mengambil kesempatan untuk menjemput rakan taulan dan sahabat handai untuk beraya cara orang bandar pula.

Masing - masing dah bercadang nak mengadakan Open House atau Rumah Terbuka pada setiap hujung minggu sepanjang bulan Syawal.


Kecuali aku, aku hanya bercadang nak memenuhi undangan saja. Takkan nak buat open house jugak. Almaklumlah, masih bujang dan tak berapa pandai memasak, kecuali mee maggi dan goreng telur. Kalau sudi jamah hidangan tu, jemputlah ke rumah...;p

Di pejabat aku, agak kedengaran dah siapa yang nak buat open house. Kami yang bujang - bujang tumpang makan je la.


Bukan tak pernah terlintas nak buat open house sendiri, tapi biarlah dulu. Bila dah ada rumah sendiri a.k.a kahwin...hehehe

Jadi buat sementara waktu ni, pergilah dulu memenuhi undangan rumah terbuka orang lain, orang dah ajak takkan tak pergi kan??

No comments:

Post a Comment