04 September 2011

Menuju Destinasi

Tajuk dah macam tajuk lagu Dato Siti. Bersesuaian dengan keadaan aku sekarang. Pertama kali aku update blog dalam bas menggunakan laptop. Pening kepala sebab asyik goyang - goyang je. Kalau ada typo tu maafkanlah. Kuat sangat gegarnya.

Tengok orang update guna handphone, jeles gak la. Nak buat macam mana kan, handphone tak canggih macam orang lain. Redha je lah.

Apapun sekarang aku dalam perjalanan pulang ke ibukota. Esok aku masih bercuti disebabkan aku kena uruskan beberapa hal.

Gambar dalam bas - sebab tu gelap...;p

Harap - harap jalan tak sesak hari ni. Kalau tak perjalanan yang selalunya sampai sebelum subuh, akan sampai pada paginya. Kalau tengok dari dalam bas macam tak sesak. Tapi tak tahulah kalau kat Bentong atau Karak nanti.

Oklah aku pun dah pening ni. Insyaallah akan sampai esok pagi. Doakan perjalanan selamat sampai ke destinasi.

Dan kepada pengguna jalanraya yang lain selamat sampai ke destinasi juga dan berhati - hati di jalan raya.

p/s: aku naik bas, jadi kalau rasa bas terlebih laju aku ketuk je kepala drebar bas tu...;p

No comments:

Post a Comment