26 August 2011

Terima Kasih Bos!!!

Hari ni dapat kebenaran untuk balik awal. Semua pakat - pakat dah malas nak kerja dua, tiga hari ni. Yang mana kerja patut dibereskan sebelum bercuti dah pun siap.

Harap - harap tak de la 'on call' dalam cuti raya ni. Tak sabar nak jumpa orang tua sebenarnya, raya tak lah sangat. Raya untuk budak - budak je. Dah tua - tua ni, *tua ke??*. Tak terasa sangat nak beraya.

Rancangan kalau balik awal ni, ingat nak membeli - belah yang terakhir. Kat kampung ada lagi nak membeli belah. Dahsyat betul shopping raya untuk tahun ni....;p

Duit raya dari bos??...Takde la nampaknya. Tengok rakan - rakan jabatan lain, seronok je bos bagi duit raya.
Jeles? Tak la...Saja je..

Di kesempatan ni, aku nak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. 
MAAF DIPINTA ANDAI ADA TERKASAR BAHASA, TERSILAP LAKU, DAN TERASA DIHATI.
MAAF ZAHIR DAN BATIN.












Collection From yummyflashy.blogspot.com


1 comment:

  1. best je kan org dpt duit raya..selamat hari raya jugak :)

    ReplyDelete