24 August 2011

Dah Join Google+!!!

Sana sini orang sibuk cerita pasal Google+ pesaing kepada Facebook. Sebenarnya aku pun dah berjaya ada akaun Google+. Walaupun aku ada akaun Google+, aku masih tak reti nak godek - godek Google+ ni.

Tak tau nak klik apa sangat. Fungsi circle2 tu pun aku tak berapa tau. Jadi sapa yang berminat, boleh join aku dengan hanya klik pada gambar dibawah. Terhad kepada 150 orang sahaja. Siapa cepat dia dapat.


Untuk pengetahuan Google+ ni pun ada blognya tersendiri. Blog Google+ ni khusus untuk mengajar beginner macam aku ni. Jadi kalau tak reti pasal Google+ ni, rujuk blog Google+. Jangan tanya aku. Aku pun tak reti..Kuikuikui


p/s: sesambil klik gambar tu, klik la sekali iklan nuffnang. Anggap je macam duit raya bagi kat aku...;p

No comments:

Post a Comment