17 August 2011

Alamak, Macam Mana Nih!!!

Hari ni dah mula dapat barang tempahan seperti biskut, kerepek, etc. Bila dah dapat semua order, ok lagi. Angkut satu - satu bawak balik.

Tapi bila dah kumpul - kumpul, terfikir pulak. "Aku naik bas, bukan naik kereta. Macam mana nak angkut ni? Ah, sudah".

Ni lah akibatnya, main pesan je. Tak terfikir langsung bab paling penting, bawak balik kampung. Biskut dah lima, enam jenis. Nasib boleh bayar semua barang - barang ni. Kalau tak, masak.

Nampak gayanya. Terpaksa kurangkan pakaian dalam beg. Bawak yang penting - penting je. Yang lain boleh beli kat kampung je. Biskut mesti bawak semua. Sapa nak makan kalau tinggal. Haisshh.

Ni lah akibat membeli tanpa merancang. Jangan ikut tabiat ni, ye adik - adik...;p


p/s: ada yang nak tolong hantar ke kampung??...;p

1 comment: