18 June 2011

Nak Cerita Juga Pasal Nora Elena

Hari Khamis, 16 Jun 2011....Tamatlah sudah cerita drama yang jadi igauan anak - anak dara dan mak - mak dara yang berangan nak dapat pakwe dan suami macam Seth Tan.

Nak tergelak pulak dengar masing - masing bercerita dan berangan nak dapat lelaki macam tu. Mimpi sampai ke sudah la kalau nak dapat lelaki macam tu zaman sekarang ni. Hehehe

Aku cakap macam tu, sebab bosan dengar soalan "Kenapa tak jadi macam Seth Tan?". Perlu ke aku jadi hipokrit semata - mata nak jadi Jejaka Idaman Malaya. Tak payahlah.

Karang asyik mengungkit je. "Dulu romantik macam Seth Tan. Sekarang romantik macam setan." Malas aku nak dengar bebelan.

Sebenarnya bukan pasal keromantikan khayalan Seth Tan yang aku nak cerita. Tapi pasal kereta kesayangan Seth Tan yang aku nak cerita. Dalam drama tu ada kereta kesayangan Seth Tan yang kononnya orang lain tak boleh sentuh. Tapi Nora Elena boleh.

Di bawah ni adalah gambar - gambar kereta tersebut.



Gambar - gambar ni eksklusif sebab ini adalah kereta abang ipar kepada kawan sepejabat aku. Kereta ni telah digunakan sebagai props untuk drama Nora Elena ni. Dan menjadi kereta kesayangan Seth Tan.

Dah lama aku minta gambar ni. Baru dapat tadi. Masih panas lagi. Aku puas juga google cari gambar kereta kesayangan Seth Tan ni. Alih - alih ofismate aku boleh dapat gambar kereta ni senang - senang je. Kalau aku tau tak payah penat - penat google.

Apa - apapun, drama Nora Elena dah tamat. Jadi ni pos pertama dan terakhir tentang Nora Elena. Tak tau lah kalau aku sebut nama Seth Tan dalam entri - entri selepas ni.


p/s: Tertunggu - tunggu juga novel apa yang akan jadi drama selepas ni?...;p

1 comment:

  1. tgk sekali aje crite tu... biasa je la critenye. atau mmg saya tak minat sinetron kot. wah, ni kire kete paling popular ni.

    ReplyDelete