10 June 2011

Khabar Gembira Buat Aku Yang Lama Menunggu

Tengok dari tajuk. Memang tak boleh tahan. Tapi aku tak dapat fikir tajuk yang lebih sesuai. Yang tu je terlintas.
Dan memang aku dah lama tunggu pun.

Mula hari ni, aku dah boleh berangan apa yang aku idamkan selama ni. Sasaran dan target dah boleh dicapai mulai saat ni. Alhamdulilah.

Mulanya memang tak percaya, tapi bila check pagi tadi. Yippi dah ada.

Semua ada kaitan dengan entri aku yang sebelum ni. Sila klik sini.

Oklah, aku nak enjoy dengan khabar gembira ni dulu. Insyaalah adalah rezeki untuk kawan - kawan. Tak salah kita nak buat pahala sikit.

Apa - apapun, rezeki yang lebih baik dikongsi bersama, agar sama - sama dapat merasai rezeki dari Allah s.w.t ni

2 comments: