18 May 2011

Checklist

Hujung bulan ni Insyaallah aku jadi OKB kejap. Bukan apa, adalah dapat income sikit, itupun setelah bertahun - tahun tunggu.


Aku kena buat checklist, benda yang aku nak buat. Nanti terboros. Masak aku. Banyak benda yang nak kena buat. Risau jugak kalau terlebih pakai. Bukan senang nak dapat selepuk macam tu lagi.

Dalam banyak - banyak benda dalam checklist tu, salah satunya dalam senarai tu aku nak buat lesen motor. Korang jangan hairan aku tak de lesen motor. Aku ada lesen kereta je. Korang nak gelak, gelaklah. Aku tak hairan. Yang penting aku ada lesen. Heheh.


Jadi, hujung bulan ni, selewat -lewatnya bulan Jun. Aku dah ada lesen motor. Yes. Motornya kemudian pun tak pa. kan?. Janji ada lesen. Lepas ni, amnik lesen lori atau bas pulak. Boleh buat bisnes. Hehehe.

Korang tunggu dan lihat je lah nanti...;p

2 comments:

  1. amende okb tuh? http://asyrafinewz-asyrafinewz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. @asyrafinewz Takkan x tahu....OKB = Orang Kaya Baru...hehehe...
    Adalah dapat duit sikit....

    ReplyDelete