26 April 2011

Suka - Suka

Hari ni pergi buat studi grup. Sehari suntuk jugak kat sini. Dari pagi sampai petang. Ramai nya student tengah studi. 

Last minute plan. Aku pun tak rancang nak pergi studi kat UiTM ni. Ingat nak studi sampai tengah hari je. Alih - alih sampai petang. Apa - apa pun enjoy je studi kat PTAR 1 ni.

Penat buat diskusi aka studi grup ni, aku dan geng pergi jalan - jalan kat area dataran menara Sultan Abdul Aziz Shah atau menara SAAS ni. Saja release tensen. 

Buat korang yang tak pernah jejak kaki kat UiTM Shah Alam ni. Tengok la gambar - gambar ni. Mana tahu dapat jejak kaki kat sini. Bukan sebagai pelajar pun, sebagai ibu bapa pelajar. Hehehe








p/s: Aku pun jarang - jarang datang sini. Tu yang tangkap gambar tu. Buat kenangan. hehehe

No comments:

Post a Comment