01 April 2011

MAC

Bulan Mac, bulan 3.....Bulan yang penuh emosi bagi aku. Kebanyakkan entri aku bulan ni, agak emosional sikit. Aku minta maaf banyak - banyak kerana buat korang muntah baca entri aku.

Aku bukan sengaja. Lagipun bulan Mac ni kan bula feveret aku. So, aku tak boleh elak cerita pasal bulan Mac ni.

Insyaallah, lepas ni mungkin takde. Tapi aku tak berani jamin. Sebab sekarang aku tengah ada macam - macam problem nak kena setelkan. Penat otak, penat fikiran, penat perasaan, penat hati dan penat badan.


Satu kemusykilan aku, kenapa aku nak jaga hati orang lain kalau orang lain tak hargai perbuatan aku. Aku seboleh - bolehnya cuba berbuat baik dan jaga kebajikan orang lain, tapi disalah ertikan. Musykil aku.

Kalau aku beri perhatian dan ambil berat pasal kawan aku, salah ke?. Ok fine, aku takkan buat apa - apa lagi dah. Cukup la.


Erkk, sorry teremosional lak. Jangan ambil hati sangat ye. Aku memang macam ni.......

Sambung balik....bulan ni memang banyak cabaran dan dugaan bagi aku. Insyaallah aku dapat kawal. Dengan berkat pertolongan dari - Nya.

Selagi masalah tak selesai, aku tak senang duduk. Aku cuba berlagak cool. Tapi..........

Luaran nampak ok, tapi di dalam hanya Tuhan yang tahu.

Maafkan aku untuk entri kali ni dan yang sebelum -sebelumnya....;p

4 comments:

  1. selagi kau waras, tiada apa yg perlu dirisaukan.. hehe

    ReplyDelete
  2. Terima kasih....selagi dekatkan diri dengan Maha Pencipta....selagi tu masih waras...Insyaallah

    ReplyDelete