30 March 2011

Speechless

Hari ni aku terima berita yang aku tak sangka akan terima. Tak tau nak cakap sama aku suka atau tak dengan berita yang aku terima.

Berita ni berita gembira buat kawan aku tu. Tapi aku rasa macam terkilan pun ada gak. Gembira pun ada gak. Jadi perasaan aku bercampur - campur.

Mulanya aku dah syak lama dah. Tapi selagi empunya badan tak cakap apa - apa, aku tak boleh nak buat apa - apa.

Kawan aku ni sangat memahami aku. Kitorang susah senang sama - sama. Hampir semua cerita dia aku tau. Sama gak cerita aku, dia pun tau. Tapi bila berita besar macam ni lambat beritahu kat aku. Terkilan sangat. Lagi terkilan aku bukan orang pertama yang dapat berita ni.

Aku tak nak dia rasa bersalah sebenarnya. Alasan dia supaya aku tak rasa terdesak atau desperate, dan aku akan rasa "down", aku tak boleh terima. Nampaknya dia tak betul - betul kenal aku.......

Kalau cerita berita ni lama dulu, mungkin aku boleh terima lagi. Tapi lagi beberapa bulan. Aku speechless.

Nak kata apa lagi kan?. So, aku terima je la satu berita yang besar. Sangat besar. Dan aku lambat tahu....

Apa - apapun. I'm happy for you and hope you in Allah's loves.....;p

No comments:

Post a Comment