03 March 2011

Siaran Tergendala

Kerja, KIK, assignment, test, exam, presentation, dan banyak lagi.
Semua tu aku kena buat. Sibuk sangat. Letih pun ada. Kerja kena buat berterusan. Nasib tak payah bawak balik rumah kerja ni. Kalau tak, mati kering aku.


Boleh pulak terlibat KIK. KIK ni setiap jabatan kena hantar wakil. Ala macam buat presentation. Tapi untuk jabatan. Aku terlibat sama untuk PDRM ni. Ada la nama sikit. Pertengahan bulan ni nak buat first presentation. Ada la tu nak kena komplen nanti oleh pengarah. Buat balik semula. Tensen lak rasa.

Assignment nak kena bagi tumpuan penuh. Mana boleh buat sambil lewa. Aku buat satu - satu assignment ni. Nak kena submit dalam kelas akan datang. Exam, dan Midterm test pun dah tak lama. Nak jugak kena study. Kalau tak study nak goreng apa dalam A4 tu. Bagi yang belum tahu, aku sedang buat PJJ kat Shah Alam. Course apa? Tak payah tahulah. Biarlah rahsia. Kepada yang tau, diam - diam sudah.


Aku teringin nak cerita kebaikan dan keburukkan PJJ ni. Tapi simpan dulu. Ada dalam draf tu. Tinggal nak keluarkan je. Sabar ek...;p

Kalau perasan, entri aku jarang - jarang ada. Dan tak banyak. Aku tak boleh nak tiru macam bloggers lain. Tak dan nak menulih. Malas pun ada jugak. Nak singgah blog orang lain pun tak sempat. Kalau aku sempat aku singgah.

Sambung lain kali la ye. Aku nak sambung buat kerja. Terima kasih kerana sudi membuang masa kat sini dan baca bebelan aku.

SIARAN TAMAT
>
>
>
>
>
p/s: AKU NAK BERCUTI....................................


Bayangkan korang dalam buaian tu,,,,Bestnya!!!!!

No comments:

Post a Comment