20 March 2011

Malas

Malas bererti tidak berbuat sesuatu. Bermalas - malasan bererti berehat tanpa berbuat apa - apa.

Sekarang aku malas sambil bermalas - malasan. Nak tulis blog pun rasa malas. Nak baca blog orang pun rasa malas. Tambah pulak hari minggu ni. Malas je nak buat apa - apa.

Kerja aku memang banyak. Ada assignment, draf, proposal KIK, portfolio lagi, semua - semua la yang patut aku buat hari ni. Tapi aku malas.

Macam mana aku nak buat. Ada cadangan?.Ah! Malas la aku nak ambik tau.

Cukup la entri panjang ni. Malas nak tulis apa - apa dah....;p






2 comments:

  1. sy pun ade pnyakit mls, lbih2 lg cuti pnjg cmni, mmg mls....

    ReplyDelete
  2. hehehe.....mmg malas rasa.... kena ikut mood jugak..
    kalau mood rajin, memang rajin betul..tak payah suruh pun dah siap dah kerja..hehe

    ReplyDelete