11 March 2011

JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !


Aku ini blogger lelaki. Tapi tak salah kan kalau nak berjiwa - jiwa dalam blog. Lagipun blog sendiri. Kalau perasan lagu - lagu rock kapak kan ke lagu jiwang - jiwang belaka. Jadi tak salah lah kan? Tu la kreativiti namanya .

Aku buat blog kerana aku nak menulis. Aku pernah menulis dan simpan di dalam laptop aku je. Aku pernah cakap benda ni dalam entri sebelum ni. Rujuk sini.

Bila semua tulisan aku simpan dalam laptop, akan timbul masalah bila laptop aku di format. Semua penulisan aku akan hilang. Dah la tak simpan kat tempat lain. Sedih rasa masa tu, Baru je nak simpan untuk buat jurnal. 

Jadi nak tak nak, aku buat blog. Sekurang - kurangnya aku boleh kongsi dengan orang lain. 

Aku tak kisah ada orang baca atau tak. Sebab aku amalkan "MENULIS BUKAN KERANA NAMA"

Kalau korang  berminat nak cerita kenapa korang berblog, terutamanya lelaki. Sila singgah ke sini


Blog  wanita aku suka singgah : Elia : Short & Sweet & Dari Hati Mira

5 comments:

  1. askm. aku pun join gak jelajah bro ben ni. jemput la datang ke blog aku k.

    http://notaekstravaganza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen BA
    salam perkenalan..

    pendapat yang simple tapi menarik!
    header pun cantik

    ReplyDelete
  3. hi..
    sy dtg lepak2 dari blog Abg Ben..
    http://heandsheloves.blogspot.com/
    >NiSha<

    ReplyDelete