15 March 2011

143....I Love You!!!

Oppss....tajuk sangat sesuatu...haha
Bukan apa, aku cuma nak tujukan penghargaan aku kepada semua kawan, teman, rakan, sahabat dan keluarga atas semua yang ucapan dan ingatan kepada tarikh 14 Mac atau 14/3 ni.


Kepada sahabat - sahabat yang menceriakan hari aku Jamil, Tajudin, Kak Reen, Zam, Alea, Nuna, Aisyah dan semua sahabat aku yang tak tersenarai. Terima kasih daun keladi, tahun depan buat lagi....;p

Aku hargai semua ingatan korang. Tanpa korang sapa la aku. I'm nobody, nobody but you (sambil menari ala wondergirls).

Dan jugak kepada yang mengucapkan Happy Birthday pada aku hari ni, aku terima seadanya. At least you remember me. Better late than never.

Kalau aku mampu, aku nak jumpa semua kawan aku. Tak kira kawan masa zaman belajar atau kerja. Aku belanja korang. Hehehe

By the way, selepas hari ni, entri aku akan kembali seperti biasa. Dua tiga hari ni biasala. Emosional sikit.

Last but not least, syukur pada Ilahi atas limpah  rahmat-Nya padaku. Syukur pada-Mu ya Allah.....

p/s: Aku kongsi hari lahir dengan Albert Einstein dan Aamir Khan...Aku pun baru tau...;p
      Senarai penuh kat sini.

1 comment: