16 February 2011

Siapa Paling Kuat Membebel?

Tadi jejalan ke group Sahabat Blogger. Ternampak pos Bro Framestone pasal "Siapa paling kuat membebel?". Jadi entri ni ditujukan khas untuk menjawab soalan Bro Framestone.


Siapa paling kuat membebel ni aku cakap dalam keluarga aku. Kalau dengan kengkawan aku, adalah sorang dua. Tapi tak berapa confirm sangat diorang ni boleh dikategorikan sebagai kuat membebel atau tak. 

Tapi secara jujurnya,  dalam keluarga aku, akulah orangnya. Kenapa aku cakap aku kuat membebel?...haha. Ini mak aku cakap, kalau dah mak aku yang cakap, betul la tu. Anak sulung kan. Tak boleh kalau tak membebel.hehe. 

Aku pun tak sedar sebenarnya, aku seorang yang kuat membebel. Sebab dengan kengkawan, aku tak rasa aku jenis yang banyak cakap.(Ye la tu). 


Betul, aku seorang yang pendiam. Bukan jenis cakap banyak. Lain pulak halnya, kalau aku dengan orang yang paling rapat dengan aku. Macam dengan bestfriend aku. Memang aku salah sorang orang yang kuat membebel dan mengkritik. 

Suka mengkritik pun kategori membebel jugak. Mak atau adik aku cukup tak suka kalau aku ke dapur. Aku kritik cara diorang masak. Kadang - kadang aku kritik penampilan diorang. Member aku pun ada jugak aku kritik penampilan diorang. Tapi tak de lah kritik dan bebel teruk sangat. Normal je. Ayat tak pedas pun. (Ye ke?).
Jangan marah geng. Tak sengaja. Dah jadi habitat, eh tabiat...;p

Ni nak tanya, Kalau korang ada member macam aku, lelaki yang kuat membebel, korang ok ke tak?...Jawab dengan jujur..Boleh??...;p

3 comments:

  1. wahh. klau cmni kne sntiasa tnjuk baik la, bru x kna mmbebel. hehe

    ReplyDelete
  2. @gee: x payah tujuk baik slalu...jga perangai jek...nnt x la kena bebel..huhu

    ReplyDelete
  3. haa..memanglaahhhhh~~ pot pet pot pet pot pet je kejanye..huhuhu..dah shushh2 men jauh2~~

    ReplyDelete