28 February 2011

Faceblog

Aku baru join satu komuniti blog yang baru. iaitu The Faceblog. Aku dah dengar lama dah Faceblog ni. Tapi sekarang baru join. Ni aku buat entri khas untuk Faceblog ni. Senang - senang singgah la sini. Bila aku join baru aku perasan lebih ramai bloggers perempuan, wanita atau gadis daripada blogger lelaki. Aku pun tak tau kenapa. Tapi yang aku perasan wanita suka menulis. Lelaki jarang sangat la. Lelaki lebih kepada topik yang serius. Wanita lebih kepada emosi dan perasaan. Yang tu yang aku perasan la. Pendapat aku je, setelah banyak buat blog walking. Kalau salah pun, abaikan je.

Apa -apa pun, sesiapa yang rasa dirinya blogger baru dijemput join grup ni. At least, dapat mengeratkan dan mengenali bloggers yang lain.

Ni ada sedikit pasal Faceblog ni yang aku copy dari sana:

SELAMAT DATANG DIUCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI HADIR KE THE FACEBLOG. TUJUAN FACEBLOG DIWUJUD IALAH ATAS DASAR UNTUK MENGUMPUL DAN MEMBINA SATU KOMUNITI BLOGGER KHUSUSNYA DI SELURUH MALAYSIA DAN DUNIA AMNYA. MARILAH KITA BERSATU DAN BERKERJASAMA DALAM MEMBANTU RAKAN-RAKAN BLOGGER KITA DI SELURUH MALAYSIA. SEPERTI FACEBOOK, KAMI JUGA MEMPUNYAI TUJUAN YANG SAMA IAITU MENJALINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH ERAT ANTARA PARA BLOGGER DI SELURUH MALAYSIA SELARAS DENGAN TEMA YANG KAMI GUNAKAN IAITU SEAKAN-AKAN TEMA FACEBOOK. SERTAILAH KAMI DAN BERSAMA KITA MEMERIAHKAN DUNIA BLOG MALAYSIA.
TERIMA KASIH


No comments:

Post a Comment