28 January 2011

Ini Safwan?......Yes, I am...;p

Salam perkenalan....
Ya, nama aku Mohamad Safwan Bin Saufi. Orang nomad, sebab lahir kat Sibu, Sarawak. Membesar dan bersekolah di Baling, Kedah sampai habis sekolah. Sekarang menetap di Jeli, Kelantan. Kampung keluarga di Tanah Merah, Kelantan.
Jadi, asal aku....Entah....Kelantan kot tapi tak rasa macam orang kelantan pun....;p
*tak kisah pun orang panggil aku murtad kelantan; dah biasa..no heart feelings*


Entri pertama untuk blog ni.
Sebenarnya kewujudan blog ni adalah untuk berkongsi apa saja benda yang berguna *yang tak berguna tu abaikan* dan kongsi pandangan. Bukan nak mengkritik sesiapa pun, nak kongsi pandangan je. Tak salah kan?

Jadi, tunggu je la entri yang seterusnya

2 comments:

  1. huromm............... blogwalk ., http://asyrafinewz-asyrafinewz.blogspot.com/ selamat blogging, teruskan usaha anda , aq jga blogger baru tpi dgn pengisian kndngan blog aq berjaya masuk lbih kurang 2000pageviews sbulan.

    ReplyDelete
  2. Tahniah....sebenarnya satu2 blog nak berjaya, selalunya penggunaan bahasa. Tahu blog tuan guna bahasa inggeris yg mn setiap negara tau bhs tu. Jadi tahniah skali lg. Lgpn blog ni bkn utk cari populariti. just utk perkongsian ilmiah dan pemikiran.Terima kasih krn mengikuti blog ini.:P

    ReplyDelete