11 March 2011

Terima Kasih Din

Mulakan dengan Bismillah.
Assalamualaikum. Entri kali aku nak buat tribute, review, ulasan dan yang sewaktu dengannya untuk member aku. Aku buat entri khas ni sempena hari kelahiran beliau hari ni. Ini je yang aku mampu buat. Aku tak mampu nak bagi lebih - lebih. Jadi aku buat halaman khas dan sekaligus mempromosikan blog beliau. Aku harap beliau suka....;p

Aku akan guna perkataan "Beliau", sebab ini entri khas untuk member aku tu.

Sedikit ringkasan tentang beliau.

- Dikenali sebagai Atam, pak tam, waie, pak long dan beberapa lagi. Tapi mostly member panggil beliau Din.
- Berasal dari Kampung Barokhas, Kuala Nerang.
- Berumur genap 26 tahun, untuk tahun ni.
- Masih bujang trang tang, tang, tang. hehe
- Nak tahu lebih lanjut sila ke sini.


Beliau adalah kawan, rakan, sahabat dan teman dikala suka atau duka. Walaupun beliau menganggap aku sebaliknya. Aku tak kisah. Semua kawan aku, adalah sahabat aku.

Dari pandangan aku mengenali beliau selama empat tahun. Beliau adalah seorang yang sangat bertanggungjawab, senang bertolak ansur, tidak berkira dan mudah memberi pertolongan. Walaupun ada kalanya sangat berbisa apabila berbicara. Tapi hati dia baik.

Sangat sukakan perkara yang berkaitan kuasa minda. Kalau nak tahu, try masuk group Facebook "Mindpower". Beliau adalah admin untuk group tersebut.

Buku - buku yang beliau berminat untuk baca adalah buku motivasi dan islamik. Calon suami yang bagus ni.

Beliau sangat banyak memberi pertolongan kepada aku. Melalui beliau lah aku mula membuat blog yang tak seberapa ni. Aku ucapkan berbanyak - banyak TERIMA KASIH. Aku rasa tak mampu nak balas segala jasa baik beliau.

Ucapan aku untuk beliau sempena hari kelahiran beliau.
" Din, terima kasih banyak - banyak atas segala bantuan, pertolongan, pengorbanan dan tangan yang dihulur kepada aku ketika aku memerlukan. Juga terima kasih kerana sanggup bersabar dengan kerenah aku yang moody, dan kadang - kadang emosional. Juga terima kasih atas segalanya yang aku tak mampu senaraikan. Halalkan baik, buruk aku."
                                                                                                            Yang Ikhlas....;p


Sebelum terlupa, sudi - sudikanlah diri melawat blog beliau.

4 comments:

  1. hensem,hensem,hensem....calon je tak de...hehehe

    ReplyDelete
  2. mekasih memuji haha...
    But semua tu dari Allah...
    bersyukurlah kalau betul2 Hensem...
    Anugerah dan nikmat yang tidak mungkin dipersiakan

    ReplyDelete